Extra szolgáltatások

Az extra szolgáltatások bevezetésével az Adverticum csapata, szaktudását, az online reklám és marketing piacon szerzett tapasztalatát ötvözve szeretne támogatást nyújtani ügyfeleinek a hatékonyabb hirdetéskiszolgálás érdekében. A szolgáltatások kialakításakor fontos szempont volt a felmerülő egyedi ügyféligények kielégítése. Az új opciók megkönnyítik és hatékonyabbá teszik az Adverticum AdServer felhasználóinak munkáját, komplex szolgáltatást nyújtanak az ügyfelek számára.

A felsorolt szolgáltatások palettáját az ügyfeleink extra igényei alapján alakítottuk ki.

Support Plusz
Olyan terméktámogatás, amely az alap szolgáltatáson felüli egyedi igényeket elégíti ki.

Oktatás

Általános AdServer oktatás kampánymenedzsereknek

Az Adverticum AdServer összes funkciójának a bemutatása.

Tréning saleseseknek az Adverticum AdServerben rejlő lehetőségekről

Kifejezetten online (vagy offline) saleseseknek szóló oktatás, mely bemutatja az AdServer működését, és elmagyarázza, hogy miként használhatóak fel az egyes funkciók az értékesítés során.


Különös tekintettel, az alábbi témakörökre:

  • AdServer működése
  • Online mérőszámok (AV, CT, UV stb.), statisztikák értelmezése
  • Támogatott kreatívok, display típusok
  • Célzási lehetőségek példákon keresztül

Display fejlesztési oktatás

A tanácsadás célja, hogy a partnercég fejlesztői képesek legyenek saját display fejlesztésére, és feltöltésére a rendszerbe. 

Különös tekintettel, az alábbi témakörökre:

  • Dokumentációk bemutatása, értelmezése
  • A display fejlesztése során követendő alapelvek
  • A dispaly feltöltésének folyamata

Tanácsadás

Technikai tanácsadás fejlesztőknek

A tanácsadás célja, hogy a partnercég fejlesztői által feltett kérdésekre fejlesztői válaszok érkezzenek, illetve a rendszerek összehagolásának technikai lehetőségeit részletezzék. Ide tartoznak a mobilos szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések (InApp, Mobilweb). Különös tekintettel, az alábbi témakörökre:

  • Zónák speciális beépítése
  • Rendszerek összekapcsolásának lehetőségei (statisztikák, elszámolások, egyéb adatkommunikációk)
  • Speciális célzások kialakítása az ügyfél rendszeréből származó adatok alapján.

M.O.R.E tanácsadás

A tanácsadás célja, hogy a felhasználók a M.O.R.E. funkcióban rejlő lehetőségeket maximálisan kihasználhassák. Különös tekintettel, az alábbi témakörökre:

  • A M.O.R.E. szolgáltatás és az általa elérhető funkciók bemutatása.
  • Az adminisztrációs felületen DEMO egy M.O.R.E. kampány indítására.
  • Példákon keresztüli bemutatása annak, hogy egy M.O.R.E. kampány mitől lesz sikeres.

Portfólió menedzsment

A tanácsadás célja, hogy feltérképezze az ügyfél porfólióját, és a rajta lévő inventory kihasználásának maximalizálására tanácsot adjon. Különös tekintettel, az alábbi témakörökre:

  • Online bevételi források, lehetőségek (PPC rendszerek, Affiliate rendszerek, Display alapú megoldások)
  • Az adott portfólióra alkalmazható megoldások bemutatása.
  • Együtt gondolkozás az ügyféllel.

Online marketing tanácsadás

Extra Statisztika
A rendszer alap beállításán felül kért egyedi statisztikák készítése excel formátumban.

Logok kinyerése, vizsgálata
Adatbányászat, problémás esetekben a megjelenési és kattintási adatok részletes kivizsgálása.

Hibás kreatívok ellenőrzése, javítása
Az elkészített kreatívok ellenőrzése, szükség esetén javítása.

Display fejlesztés
Az ügyfél egyedi igényeinek megvalósítása, szakértő bevonásával.

Bannersablon fejlesztése
Banner elkészítése szakértő segítségével (html, xhtml).

Amennyiben érdeklődni szeretne a részletes ajánlatok és a díjazás felől, várjuk jelentkezését az ertekesites@adverticum.com e-mail címen.

Tovább növekszik idén a globális reklámpiac

Az IHS Markit előrejelzései szerint 2017-ben további gyarapodás várható a globális reklámpiacon. A 2016-os év is pozitív mutatókkal kecsegtet, és a becslések szerint ez folytatódik idén is.

Új mobilos hirdetési ajánlásokat tett közzé az IAB Hungary

Az IAB Hungary Mobil munkacsoportja frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott.

Kiderült, milyen a hazai programmatic piac

Az FMG R&D az IAB Hungary megbízásából térképezte fel a hazai programmatic piacot. A magyar IAB saját programmatic kurzusán ismertette a legfőbb megállapításokat, illetve blogján is közzétette az eredményeket.

Hadat üzen a hirdetési meddőszórásnak a DataMe

Miközben az online hirdetések menedzselésében, célzásában, hatékonyságában egyre nagyobb szerephez jut az automatizáció, az úgynevezett programozott kampányvásárlás, az ügynökségek, a hirdetők és a hirdetési felületet biztosító tartalomszolgáltatók is egyre jobban érzik, hogy az egyes piacokon nincs elegendő adat, amely képes lenne az automatizált rendszereket táplálni, vezérelni. Ezt az égető hiányt ismerte fel az interaktív hirdetéskiszolgálás magyarországi piacvezetője, az Adverticum Zrt., amikor a KJ IFS Kft. pénzügyi befektetésével az elmúlt hónap végén megalapította adatmenedzsmentre szakosodott leányvállalatát, a DataMe Kft.-t.

Személyre szabott hirdetésekkel a blokkerek ellen

Sajnos 2016-ban ott tartunk, hogy az emberek nem szeretik a hirdetéseket. Főleg azokat a fajtákat, amelyek megzavarják őket a tartalomfogyasztásban, így például a videohirdetéseket sem. Bár ezek az elmúlt időszakban egyre népszerűbbek, és nem csupán

Tovább ...

Weboldalunkat úgy készítettük el, hogy automatikusan a megjelenítő eszköznek megfelelő tartalmat mutassa. Amennyiben ezt meg kívánja változtatni, és készülékének jellegétől függetlenül mindig egy konkrét verziót látni, válasszon a következő listából: Teljes változat   ·   Tablet változat   ·   Mobil változat   ·   Automatikusan felismert változat