RTB MEGOLDÁS AZ ADVERTICUM ADSERVERTŐL

SSP SZOLGÁLTATÁS TARTALOMSZOLGÁLTATÓKNAK

Automatizált (programmatic) platformon, Real Time Bidding (valós idejű licit) módon értékesítheti kihasználatlan hirdetési felületeit, és ezáltal új bevételi forrásokra tehet szert az Adverticum legújabb SSP +Kampánymenedzsment szolgáltatásával.

CSATLAKOZZON!

  • Több hirdetőt és új hirdetői kört érhet el, mint korábban
  • Új bevételi forrásokra tehet szert
  • Optimalizált ár minden egyes hirdetés megjelenésre
  • Valós idejű licitben versenyeznek a hirdetők a felületeiért
  • Hirdetési helyek értékének maximalizálása
  • Teljes kontroll a beérkezô reklámok és hirdetôk felett

Az Adverticum AdServer automatizált médiaértékesítési megoldása a maximális bevételért!

Kérjen egyedi ajánlatot az ssp@adverticum.com címen.

 

DE MI IS AZ A PROGRAMMATIC?

A programozott vásárlás az online display hirdetési megjelenések automatizált (ad exchange) rendszereken keresztül történő adásvételét fejezi ki. Az ad exchange tehát az a virtuális piactér, ahol az online hirdetési ökoszisztéma keresleti (demand) és a kínálati (supply) oldala találkozik, és aukció alapú, automatizált adásvétel történik.

ÉS MI EZEN BELÜL A REAL TIME BIDDING?

A real time bidding (valós idejű licit) az automatizált vásárlás egyik típusa, ami a tranzakciók egyik módját fejezi ki. Az RTB tranzakció lényege, hogy a szoftver minden egyes megjelenési lehetőséget valós időben (real-time) értékel a rendelkezésre álló információk alapján, és így határozza meg a licit értékét. A licit az összes hirdető számára nyitott, az eladó és vevő között nincsen közvetlen kapcsolat.

Az RTB értékesítési rendszerben két típus van jelen: a Demand Side Platformok (DSP), amelyek a hirdetők céljai szerint optimalizálják a kampányok futását, míg a Supply Side Platformok (SSP) az online médiatulajdonosok bevételeit maximalizálják. Ezen rendszerek segítségével a hirdetők, ügynökségek a DSP-ken keresztül (is) kapcsolódhatnak a networkökhöz és exchange-ekhez, míg a médiatulajdonosok az SSP-ken keresztül (is) elérhetővé tehetik a felületeiket, hogy a lehető legtöbbet tudják kihozni azokból.

SSP szolgáltatás

HOGYAN CSATLAKOZHATNAK EHHEZ A PLATFORMHOZ AZ ADVERTICUM TARTALOMSZOLGÁLTATÓI PARTNEREI?

Az Adverticum AdServer SSP megoldásával.

AKKOR MI AZ AZ SSP?

Az SSP a supply side platform rövidítése, vagyis kínálat-oldali platformot jelent, amelyben a kínálat szó a tartalomszolgáltató weboldalainak online hirdetések megjelenítésére alkalmas felületeit jelenti. Az SSP előnye, hogy az automatizált értékesítés részeként a szoftver a lehető legmagasabb áron értékesít minden egyes megjelenést (adview vagy impression) valós időben, így a tartalomszolgáltató maximalizálhatja a weboldalainak bevételét.

Az Adverticum a Rubicon Project SSP platformján keresztül nyújt RTB megoldást ügyfelei számára.

Új mobilos hirdetési ajánlásokat tett közzé az IAB Hungary

Az IAB Hungary Mobil munkacsoportja frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott.

Hazánkban az online költések felülmúlták a tévéseket

A CANnual Report a régió reklámpiacait vizsgálta. Összesen 14 országot vettek górcső alá. Hazánk a második helyen áll a sorban.

13,4%-kal bővült az online reklámpiac

Az IAB Europe legújabb jelentése alapján kétszámjegyű volt a növekedés az online reklámpiacon. Az adatok alapján 13,4 százalékkal bővült az európai online reklámköltés.

Kiderült, milyen a hazai programmatic piac

Az FMG R&D az IAB Hungary megbízásából térképezte fel a hazai programmatic piacot. A magyar IAB saját programmatic kurzusán ismertette a legfőbb megállapításokat, illetve blogján is közzétette az eredményeket.

Egy délutáni marketing – rendezvény szakemberektől szakmabelieknek

A menedzserképző Központ december 1-jén tartja II. Marketing-délutánját. A rendezvényen szó lesz többek között kreatív nemzetközi marketing- és sales újdonságokról, a konkurenciakövetés leállításáról, valamint Facebook remarketingről, Instagram és Snapchat hirdetésekről.

Hadat üzen a hirdetési meddőszórásnak a DataMe

Miközben az online hirdetések menedzselésében, célzásában, hatékonyságában egyre nagyobb szerephez jut az automatizáció, az úgynevezett programozott kampányvásárlás, az ügynökségek, a hirdetők és a hirdetési felületet biztosító tartalomszolgáltatók is egyre jobban érzik, hogy az egyes piacokon nincs elegendő adat, amely képes lenne az automatizált rendszereket táplálni, vezérelni. Ezt az égető hiányt ismerte fel az interaktív hirdetéskiszolgálás magyarországi piacvezetője, az Adverticum Zrt., amikor a KJ IFS Kft. pénzügyi befektetésével az elmúlt hónap végén megalapította adatmenedzsmentre szakosodott leányvállalatát, a DataMe Kft.-t.

Megalakul az Origo-New Wave media Csoport

Az eddig a CM Sales és az EVOMEDIA által értékesített New Wave Media Csoport portfoliót 2017 januárjától egységesen az Origo Sales csapata kezeli.

Széchényi 2020

Mobilmozgás projekt véget ért.

 

Személyre szabott hirdetésekkel a blokkerek ellen

Sajnos 2016-ban ott tartunk, hogy az emberek nem szeretik a hirdetéseket. Főleg azokat a fajtákat, amelyek megzavarják őket a tartalomfogyasztásban, így például a videohirdetéseket sem. Bár ezek az elmúlt időszakban egyre népszerűbbek, és nem csupán

Tovább ...

Weboldalunkat úgy készítettük el, hogy automatikusan a megjelenítő eszköznek megfelelő tartalmat mutassa. Amennyiben ezt meg kívánja változtatni, és készülékének jellegétől függetlenül mindig egy konkrét verziót látni, válasszon a következő listából: Teljes változat   ·   Tablet változat   ·   Mobil változat   ·   Automatikusan felismert változat