RTB MEGOLDÁS AZ ADVERTICUM ADSERVERTŐL

SSP SZOLGÁLTATÁS TARTALOMSZOLGÁLTATÓKNAK

Automatizált (programmatic) platformon, Real Time Bidding (valós idejű licit) módon értékesítheti kihasználatlan hirdetési felületeit, és ezáltal új bevételi forrásokra tehet szert az Adverticum legújabb SSP +Kampánymenedzsment szolgáltatásával.

CSATLAKOZZON!

  • Több hirdetőt és új hirdetői kört érhet el, mint korábban
  • Új bevételi forrásokra tehet szert
  • Optimalizált ár minden egyes hirdetés megjelenésre
  • Valós idejű licitben versenyeznek a hirdetők a felületeiért
  • Hirdetési helyek értékének maximalizálása
  • Teljes kontroll a beérkezô reklámok és hirdetôk felett

Az Adverticum AdServer automatizált médiaértékesítési megoldása a maximális bevételért!

Kérjen egyedi ajánlatot az ssp@adverticum.com címen.

 

DE MI IS AZ A PROGRAMMATIC?

A programozott vásárlás az online display hirdetési megjelenések automatizált (ad exchange) rendszereken keresztül történő adásvételét fejezi ki. Az ad exchange tehát az a virtuális piactér, ahol az online hirdetési ökoszisztéma keresleti (demand) és a kínálati (supply) oldala találkozik, és aukció alapú, automatizált adásvétel történik.

ÉS MI EZEN BELÜL A REAL TIME BIDDING?

A real time bidding (valós idejű licit) az automatizált vásárlás egyik típusa, ami a tranzakciók egyik módját fejezi ki. Az RTB tranzakció lényege, hogy a szoftver minden egyes megjelenési lehetőséget valós időben (real-time) értékel a rendelkezésre álló információk alapján, és így határozza meg a licit értékét. A licit az összes hirdető számára nyitott, az eladó és vevő között nincsen közvetlen kapcsolat.

Az RTB értékesítési rendszerben két típus van jelen: a Demand Side Platformok (DSP), amelyek a hirdetők céljai szerint optimalizálják a kampányok futását, míg a Supply Side Platformok (SSP) az online médiatulajdonosok bevételeit maximalizálják. Ezen rendszerek segítségével a hirdetők, ügynökségek a DSP-ken keresztül (is) kapcsolódhatnak a networkökhöz és exchange-ekhez, míg a médiatulajdonosok az SSP-ken keresztül (is) elérhetővé tehetik a felületeiket, hogy a lehető legtöbbet tudják kihozni azokból.

SSP szolgáltatás

HOGYAN CSATLAKOZHATNAK EHHEZ A PLATFORMHOZ AZ ADVERTICUM TARTALOMSZOLGÁLTATÓI PARTNEREI?

Az Adverticum AdServer SSP megoldásával.

AKKOR MI AZ AZ SSP?

Az SSP a supply side platform rövidítése, vagyis kínálat-oldali platformot jelent, amelyben a kínálat szó a tartalomszolgáltató weboldalainak online hirdetések megjelenítésére alkalmas felületeit jelenti. Az SSP előnye, hogy az automatizált értékesítés részeként a szoftver a lehető legmagasabb áron értékesít minden egyes megjelenést (adview vagy impression) valós időben, így a tartalomszolgáltató maximalizálhatja a weboldalainak bevételét.

Az Adverticum a Rubicon Project SSP platformján keresztül nyújt RTB megoldást ügyfelei számára.

Az internetes reklámpiacot a távközlési cégek uralták az első fél évben

A Kantar Media reklámköltési adatai szerint az első fél év a gyógyszeriparé volt, azonban az internetes piac legnagyobb büdzséjű reklámozói a távközlési cégek voltak.

Olykor a blokkolók többet lassítanak, mint a hirdetések

Egy friss kutatás szerint olykor a blokkolók többet lassítanak, mint a hirdetések.

Videohirdetésekről szóló kérdőív az IAB-tól

Megjelent az IAB legújabb kérdőíve a digitális videohirdetésekről, melynek apropóját az adta, hogy az elmúlt évben 35,8%-os növekedést tapasztaltak a szegmensben. Most az IAB arra kéri a tartalomszolgáltatókat, hirdetőket, ügynökségeket, hogy osszák meg gondolatainkat, tapasztalataikat.

Növekszik a mobilvideo-fogyasztás

Idén már 23 százalékkal hosszabb időt fognak mobil videófogyasztással tölteni a felhasználók.

Széchényi 2020

Mobilmozgás projekt véget ért.

 

„Tabletmentesen” lehet targetálni, de érdemes?

A táblagépek sok hirdető számára kimaradnak a látómezőből. Akadnak olyanok, akik nem gondolják, hogy ezen a platformon érik el a potenciális célcsoport egy jelentős részét. Ha azonban egy kisebb szegmensként tekintünk rá, akkor vajon mi a helyzet?

Tovább ...

Weboldalunkat úgy készítettük el, hogy automatikusan a megjelenítő eszköznek megfelelő tartalmat mutassa. Amennyiben ezt meg kívánja változtatni, és készülékének jellegétől függetlenül mindig egy konkrét verziót látni, válasszon a következő listából: Teljes változat   ·   Tablet változat   ·   Mobil változat   ·   Automatikusan felismert változat