Széchényi 2020

2016.04.26.
 
Adverticum Zrt.

A projekt megnevezése:

Felhasználó által végzett cselekvés okostelefonos mérőszenzorok alkalmazásával történő meghatározásához módszertan fejlesztése. PIAC_13-1-2013-0026

A projekt tartalma:
Projektünk során egy olyan rendszert fejlesztettünk, mely mobilalkalmazásból, adat szerverből, feldolgozó szerverekből, végső döntő szerverből és üzenetküldő szerverből áll. A mobilalkalmazás a központi eleme a felépített rendszernek, amivel a mobiltelefonok szenzoraiból kinyerhető adatokat gyűjtjük. Ez az alkalmazás az üzenetküldő szervertől kapott utasításoknak megfelelően gyűjti az adatokat, ezeket fájlba írja, tömöríti, és a kapott utasításoknak megfelelően továbbítja az adat-szerver felé. Az adat szerver feladata a nagy mennyiségben kapott adat feldolgozása és megfelelő formában való továbbítása a feldolgozó szerverek számára. A feldolgozó szerverek futtatják a kidolgozott algoritmusokat, majd meghozzák becslésüket azzal kapcsolatban, hogy mely tevékenységet végezheti a felhasználó. A végső döntést ezen rész-döntések alapján hozzuk meg.

A támogatás összege: 175 536 500 forint

A támogatás mértéke: 76,97%

Kedvezményezett:

Adverticum Hirdetéskiszolgáló és Kereskedelmi Zrt.    
Magyar Fejlesztési Intézet Nonprofit Zrt.

Megvalósítás időtartama:

2014. 03. 01. - 2016. 02. 29.

Programmatic Kisokost adott ki az IAB Hungary

Az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja elkészítette az első magyar programmatic kisokost.

Tovább növekszik idén a globális reklámpiac

Az IHS Markit előrejelzései szerint 2017-ben további gyarapodás várható a globális reklámpiacon. A 2016-os év is pozitív mutatókkal kecsegtet, és a becslések szerint ez folytatódik idén is.

Erős növekedésben a hazai digitális reklámpiac

A harmadik negyedévben is jelentős, 14,8%-os bővülést mutat a hazai digitális reklámpiaci index, a NORI.

Hadat üzen a hirdetési meddőszórásnak a DataMe

Miközben az online hirdetések menedzselésében, célzásában, hatékonyságában egyre nagyobb szerephez jut az automatizáció, az úgynevezett programozott kampányvásárlás, az ügynökségek, a hirdetők és a hirdetési felületet biztosító tartalomszolgáltatók is egyre jobban érzik, hogy az egyes piacokon nincs elegendő adat, amely képes lenne az automatizált rendszereket táplálni, vezérelni. Ezt az égető hiányt ismerte fel az interaktív hirdetéskiszolgálás magyarországi piacvezetője, az Adverticum Zrt., amikor a KJ IFS Kft. pénzügyi befektetésével az elmúlt hónap végén megalapította adatmenedzsmentre szakosodott leányvállalatát, a DataMe Kft.-t.

Személyre szabott hirdetésekkel a blokkerek ellen

Sajnos 2016-ban ott tartunk, hogy az emberek nem szeretik a hirdetéseket. Főleg azokat a fajtákat, amelyek megzavarják őket a tartalomfogyasztásban, így például a videohirdetéseket sem. Bár ezek az elmúlt időszakban egyre népszerűbbek, és nem csupán

Tovább ...

Weboldalunkat úgy készítettük el, hogy automatikusan a megjelenítő eszköznek megfelelő tartalmat mutassa. Amennyiben ezt meg kívánja változtatni, és készülékének jellegétől függetlenül mindig egy konkrét verziót látni, válasszon a következő listából: Teljes változat   ·   Tablet változat   ·   Mobil változat   ·   Automatikusan felismert változat