Széchényi 2020

2016.04.26.
 
Adverticum Zrt.

A projekt megnevezése:

Felhasználó által végzett cselekvés okostelefonos mérőszenzorok alkalmazásával történő meghatározásához módszertan fejlesztése. PIAC_13-1-2013-0026

A projekt tartalma:
Projektünk során egy olyan rendszert fejlesztettünk, mely mobilalkalmazásból, adat szerverből, feldolgozó szerverekből, végső döntő szerverből és üzenetküldő szerverből áll. A mobilalkalmazás a központi eleme a felépített rendszernek, amivel a mobiltelefonok szenzoraiból kinyerhető adatokat gyűjtjük. Ez az alkalmazás az üzenetküldő szervertől kapott utasításoknak megfelelően gyűjti az adatokat, ezeket fájlba írja, tömöríti, és a kapott utasításoknak megfelelően továbbítja az adat-szerver felé. Az adat szerver feladata a nagy mennyiségben kapott adat feldolgozása és megfelelő formában való továbbítása a feldolgozó szerverek számára. A feldolgozó szerverek futtatják a kidolgozott algoritmusokat, majd meghozzák becslésüket azzal kapcsolatban, hogy mely tevékenységet végezheti a felhasználó. A végső döntést ezen rész-döntések alapján hozzuk meg.

A támogatás összege: 175 536 500 forint

A támogatás mértéke: 76,97%

Kedvezményezett:

Adverticum Hirdetéskiszolgáló és Kereskedelmi Zrt.    
Magyar Fejlesztési Intézet Nonprofit Zrt.

Megvalósítás időtartama:

2014. 03. 01. - 2016. 02. 29.

Változások a Maquard Média Magyarországnál

Komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacégként működik tovább a Maquard media Magyarország.

Öt munkacsoport élére keres vezetőt az IAB

Az IAB április végi taggyűlésén bemutatta, hogy az IAB keretein belül működő munkacsoportokat megújított formában szeretnék működtetni.

Ropogós AdEx Benchmark adatok az IAB-től

Az IAB Europe az Interacton mutatta be a 27 piacot felölelő AdEx Benchmark kutatás számait, mely alapján jelenleg az online reklámköltések szárnyalnak.

Összeolvadtak a Mediaworks érdekeltségébe tartozó cégek

A médiavállalat portfóliójába tartozó több mint 60 termék kiadását mostantól a Mediaworks Hungary Zrt. végzi.

Széchényi 2020

Mobilmozgás projekt véget ért.

 

Nincs reklám, nincs tartalom?

Harc a hirdetésblokkolók ellen   Akit idegesítenek a hirdetések, egyszerűen feltelepít egy reklámblokkolót, és „problem solved”. Igen, az üres zóna helyek látványát – melyek fehéren díszelegnek – még túl lehet élni, na de mi a helyzet akkor,

Tovább ...

Weboldalunkat úgy készítettük el, hogy automatikusan a megjelenítő eszköznek megfelelő tartalmat mutassa. Amennyiben ezt meg kívánja változtatni, és készülékének jellegétől függetlenül mindig egy konkrét verziót látni, válasszon a következő listából: Teljes változat   ·   Tablet változat   ·   Mobil változat   ·   Automatikusan felismert változat