Széchényi 2020

2016.04.26.
 
Adverticum Zrt.

A projekt megnevezése:

Felhasználó által végzett cselekvés okostelefonos mérőszenzorok alkalmazásával történő meghatározásához módszertan fejlesztése. PIAC_13-1-2013-0026

A projekt tartalma:
Projektünk során egy olyan rendszert fejlesztettünk, mely mobilalkalmazásból, adat szerverből, feldolgozó szerverekből, végső döntő szerverből és üzenetküldő szerverből áll. A mobilalkalmazás a központi eleme a felépített rendszernek, amivel a mobiltelefonok szenzoraiból kinyerhető adatokat gyűjtjük. Ez az alkalmazás az üzenetküldő szervertől kapott utasításoknak megfelelően gyűjti az adatokat, ezeket fájlba írja, tömöríti, és a kapott utasításoknak megfelelően továbbítja az adat-szerver felé. Az adat szerver feladata a nagy mennyiségben kapott adat feldolgozása és megfelelő formában való továbbítása a feldolgozó szerverek számára. A feldolgozó szerverek futtatják a kidolgozott algoritmusokat, majd meghozzák becslésüket azzal kapcsolatban, hogy mely tevékenységet végezheti a felhasználó. A végső döntést ezen rész-döntések alapján hozzuk meg.

A támogatás összege: 175 536 500 forint

A támogatás mértéke: 76,97%

Kedvezményezett:

Adverticum Hirdetéskiszolgáló és Kereskedelmi Zrt.    
Magyar Fejlesztési Intézet Nonprofit Zrt.

Megvalósítás időtartama:

2014. 03. 01. - 2016. 02. 29.

Indul Az Év Honlapja pályázat

A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat 15 éves pályázata - 'Az Év Honlapja' pályázat - a megszokottól eltérően, most augusztus közepén indul.

Két újabb vezető az IAB Hungarynál

A májusban kiírt IAB Hungary munkacsoport-vezetői pályázatok és munkatervek kiértékelése végén az utolsó két munkacsoport élére is vezető került. Ambruszter Géza (Gemius Hungary Kft.) a Lost&Found (adblock), míg Rusvai Richárd (CM Sales Kft.) a Sztenderdizálás munkafolyamatait irányítja a jövőben. 

A Mediaworks kezébe kerül a Pannon Lapok Társasága

A Gazdasági Versenyhivatal is engedélyezte, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. felvásárolja a Pannon Lapok Társaságát (PLT). Ezt megelőzően már a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság is jóváhagyta az ügyletet. 

Jövőre többet költhetünk reklámokra

A GroupM legfrissebb előrejelzései szerint jövőre a marketingköltések mértéke világszerte átlépheti az ezermilliárd dollárt. A reklámokra fordított összegek ezen belül szintén pozitív irányba mozdulnak majd el.

Széchényi 2020

Mobilmozgás projekt véget ért.

 

Tévhitek a programmaticról

Mivel a programozott hirdetések egyre nagyobb szeletet hasítanak ki maguknak a piacon, ezért a piaci szereplők számára is elengedhetetlennek bizonyul, hogy megértsék a működését. A reklámipar jelenleg egy átalakulás közepén áll, melynek a cél

Tovább ...

Weboldalunkat úgy készítettük el, hogy automatikusan a megjelenítő eszköznek megfelelő tartalmat mutassa. Amennyiben ezt meg kívánja változtatni, és készülékének jellegétől függetlenül mindig egy konkrét verziót látni, válasszon a következő listából: Teljes változat   ·   Tablet változat   ·   Mobil változat   ·   Automatikusan felismert változat